အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အသစ္တင္တဲ့စာအုပ္မ်ားကို “ တစ္ပတ္အတြင္းတင္သမွ်စာအုပ္ေတြ” ေနရာမွာ ၾကည့္ရွဳႏိုင္ပါတယ္။ မွတ္ခ်က္ေလးေတြ ထားခဲ့ေပးပါ။ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕ မွတ္ခ်က္တစ္ခုဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ ။ မီးနဂါး

Friday, June 1, 2012

တာရာမင္းေ၀ (၁၇)

  1. ပင္လယ္အတုထဲကကၽြန္း
  2. ၀ကၤဘာကို ဖြင့္တဲ့ေသာ့
  3. လေရာင္ကိုပန္၍ ညဉ့္ယံလည္းေမႊးပ်ံ႕ျဖဴစင္ႏိုင္ေစ 
  4. ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ပုရပိုဒ္ 
  5. အေရွ႕ဘက္ၿမိဳ႕ရိုးမွ မိုးေရစက္မ်ား 
  6. ရွဴး 
  7. သင္ႏွင့္နံနက္ခင္းကိုသာ ၀င္ခြင့္ျပဳမည္ 
  8. သူ႕အိုးပုတ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ျပန္မေပးပါ 
  9. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဧဒင္ကေခ်သည္ 
  10. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ေၾကးသြန္းယဥ္ေက်းမွဳ 
  11. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ၾကယ္ျမင္လျမင္ေလာကဓံ 
  12. ပန္းေခတ္က လမင္း 
  13. ကိုးမရွိတဲ့ န၀င္း 
  14. ေမွာ္ဆရာရဲ႕ေက်ာင္းစာအုပ္
  15. ၿပိဳင္ျမင္းတို႕ရဲ႕ခြာသံ
  16. ေရႊဖိနပ္မွာအစိမ္းေရာင္ၾကက္ေျခခတ္နဲ႕ေကာင္မေလး
  17. ကြ်န္ေတာ္တူးေဖာ္ခဲ့သည့္ ေၿမစိုင္ေၿမခဲမ်ားအေၾကာင္း (တာရာမင္းေ၀)
     

No comments:

Post a Comment